The end!

3 juni 2013 - Auckland, Nieuw-Zeeland

De dagen na Sydney, even omdraaiend gezegd, na zonneschijn komt regen! Heel veel. De plaatsen New Castle & Port Mcquarie heb ik dus in vogelvlucht gezien ( na een aantal keer zeiknat te zijn geregend gaf ik het op ). Volgende stop Byron Bay, ziek. Na het eten van een overheerlijke hamburger het stapelbed in voor 2 dagen. Gelukkig weer topfit op dag 3 om mijn surfkwaliteiten te kunnen tonen! En natuurlijk kwam het zonnetje toch even door toen ik op het board stond! Ja stond! Natuurlijk een makkie surfen... met mijn benen bont en blauw, medesurfers die in de weg lagen, het surfboard dat gelukkig vast zat aan mijn been en geen gevloek, stond ik! Super leuk! Laatste stop Brisbane, ook weer een leuke stad! Het knuffelen van een koala is er helaas niet van gekomen! Australië, het land waar ik totaal niet in geïnteresseerd was, maar waar ik zeker een keer terug kom!

Tsja en dan is het nu mijn laatste week alweer! Wat het onbekende was is nu bekender! Het hangen in de lucht, het vallen door de lucht, alle nieuwe contacten, glijden door donkere grotten, als een raket van de duinen af, hostels, mijn koffer, rob zijn backpack, links lopen, links rijden en rechts kijken, BIER, de geur van rotte eieren, blaren, duimen langs de weg, helicopteren , surfen, FIJI, Australië en alle andere avonturen van de afgelopen weken zijn na deze week " toen ". Fijne momenten alleen geweest, rot momenten alleen gevoeld en andere momenten teveel leuke mensen om me heen, maar vooral onwijs GENOTEN!

Nu weer terug in Auckland, de stad die TOEN zo onbekend was, maar nu een beetje voelt als Amsterdam.
De stad waar ik bij binnenkomst gelijk even apart werd genomen vanwege een CITROEN in mijn koffer, de kosten 400 dollar. Je snapt dat ik deze mannen niet met mijn grootste glimlach aankeek..

Super leuk dat jullie mij deze 9 weken gevolgd hebben en natuurlijk bedankt voor alle leuke en grappige reacties!

Ik zal Auckland nog even laten weten dat dit mijn laatste week is en extra genieten van het vrije leven! Tot in Nederland!

-- mam, succes vandaag!

1. Marleen:
    3 juni 2013
    Hee meid! Wat vertel je toch op een leuke manier je avonturen en belevenissen, zo leuk om te lezen! Wat gaat de tijd dan snel he, zit het er alweer bijna op! Maar geniet nog even van de laatste dagen!! Ik zie je zaterdag op schiphol:)

Xxx Marleen
  2. Desiree:
    3 juni 2013
    Brennie! Wat een mooi eindverhaal! Weer erg leuk geschreven! En dan is het toch bijna weer zo ver dat je weer bij ons terugkeert in het kleine Nederland.. Ik ben er helaas zaterdag niet bij want ik heb een Mexican Party van mijn oom en tante.. maar ik zie je zondag ofzo wel! Ben benieuwd naar je ''live'' verhalen! xxx
  3. Brenda:
    Thnx lady's!! No problemo deetje! Ik zie je zondag bij beachhandbal!:) Xxx
  4. Myrthe:
    Hee vriendin!

Wat een leuk verhaal om je reis af te sluiten. Geniet nog even lekker van je laatste paar daagjes, ga nog even goed los;)! En vanaf zaterdag doen we dat weer lekker met ze alle.
    Xxxx
  5. Oma Mary:
    Hallo Brenda.
    Wat heb je je belevenissen en gevoelens weer duidelijk omschreven. Nog een paar dagen en je bent weer thuis om je bezig te houden met nieuwe plannen. Maar eerst een korte periode acclimatiseren, want nu moet er weer geld worden verdiend inplaats van uitgeven. Maar ook dat gaat je lukken. Nog even genieten en dan wensen we je een goede thuisreis.
    dikke knuffel van
    Oma Mary.
  6. Gerard de Haan:
    3 juni 2013
    Mooi verhaal Brenda, nog even genieten en veilige terug reis.
  7. Anna:
    4 juni 2013
    Brennie!!! Lekker verhaaltje weer hoor :-). Ga nog even keihard genieten van je laatste dagen en voor je het weet sta je weer in ons midden.
    Tot snel dikke kus