The unknown

16 april 2013 - Nadi, Fiji

Inmiddels alweer een week 19000 km bij jullie vandaan! Voor jullie nog maar een week, maar voor mij lijkt het wel een maand. Wat is dit goed om te doen zeg. Ik moet wel eerlijk zijn en zeggen dat het stoere meisje in nl toch wel een beetje klein werd toen ze Auckland binnen kwam! Een jetlag, het onbekende en alleen. Het onbekende was lastig en je bent alleen dus je moet jezelf steeds overwinnen in je angsten + als je je even rot voelt mis je het kopje thee van mam joke wel een beetje.

Maar vandaag de dag is mijn jetlag eindelijk weg en om het nog leuker te maken ik schrijf dit verhaal vanaf het strand in Fiji!! Zoals jullie lezen begin ik mijn draai te vinden en voel ik me weer wat meer de Brenda die dit wel even gaat doen! Ik heb natuurlijk ook niks te klagen als ik bedenk dat nl weer aan t werk moet!

Auckland is na een aantal " kattenbak " momentjes goed bevallen. Het is wel echt een stad waar je begint of eindigt en niet voor lange tijd wilt blijven ( althans ik niet ). Druk? JA. Gelijk al ontmoette ik 5 nl reizigers, waarmee ik een onwijs leuke week heb gehad. We hebben de Mount Eden beklommen waar vanaf je een mooi uitzicht hebt over de stad. Dat uitzichtpunt heb je ook wel even nodig na 1000 km omhoog klimmen, nja jullie kennen me, de aantal km zijn wat overdreven, het schijnt vergeleken met de rest van NZ net de dijk in Den Oever te zijn. Verder gechilled in het Albert park, leuke stapavondjes gehad en een rugby wedstrijd bijgewoond. Ook leuk om Marlies een Kirsten te zien die mij een beeld van auckland konden geven!
Spannendere verhalen komen vanaf volgende week, dan ga ik met een groep 20 dagen door NZ reizen, ik eindig in Christchurch waarvandaan ik de TranzAlpine Train Journey wil gaan doen. Check YouTube. Het reischema wat er niet was, begint er nu dus wel te komen!

Ohja, voor degene die niet begrijpen wat ik bedoel met kattenbak momentjes. Ik hou niet van kleine ruimte's. Een veeel te kleine en krappe slaapzak levert dus nogal wat paniekerige ( voor mijn kamergenoten grappige ) momentjes op snachts.

En nog een klein alcoholfeitje; ik drink bier.

Nog steeds geniet ik volop en neem alles aan wat op mijn pad komt!

Ik spring de zee weer even in en ik zal vragen of de zon straks voor jullie ook gaat schijnen!

Tot de volgende keer!

1. Ilene:
    16 april 2013
    Wat een leuk verhaal weer bren! En super leuk dat je vorige week gelijk al met wat andere mensen opgetrokken bent! Veeel plezier in Fiji en drink een coctailtje op ons!! xxx
  2. Yvette:
    16 april 2013
    Klinkt weer helemaal super Brennie!
    Geniet lekker en blijf vooral veel schrijven!
    Ik volg je hoor! Doe voorzichtig, dikke xxx
  3. Chantal:
    16 april 2013
    Weer een leuk verhaal Bren!! Goed om te horen dat je nu je draai vind! Goed vooruitzicht van al je plannen! Bier?? Ik weet niet wat ik hoor, wordt met de kermis dus een biertje! Geniet ervan.. Liefs X
  4. Raquel:
    16 april 2013
    Brennie... klinkt allemaal super, echt om jaloers op te worden vooral met doe foto's erbij. In het begin is het altijd even wennen he, maar zometeen wil je niet meer terug haha.. geniet lekker meid je hebt het verdiend! Kussie xxx
  5. Myrthe:
    16 april 2013
    Vriendin! Goed om te horen dat je je draai begint te vinden. Super leuk om te lezen wat je daar allemaal uitspoookt! En wat ben ik jaloeeeeeers als ik die foto's van je voorbij zie komen :) Moet ook zeggen dat ik je best miste naast me in het handbal veld;) Dikkkee kus xxxx
  6. Anna:
    16 april 2013
    Oooh Bren, wederom een geweldig verhaal!!!
    Geniet in Fiji dikke kus
  7. Stefanie:
    Toppertje!
    Wat super allemaal! Ik begin nu wel een beetje jaloers te worden hoor! :$ hihi.
    Fijn dat je je draai begint te vinden, geeft een goed gevoel denk! Geniet en voorzichtig!!! Kus xxx
  8. Greet:
    PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!
  9. Oma Mary:
    Lieve Brenda!!
    Fijn weer iets van je te horen. Dat de eerste dagen een beetje moeilijk zijn geweest had ik wel verwacht, maar die zijn voorbij en nu genieten. Wees voorzichtig. Knuffel van Oma Mary.
  10. Bianca Kort:
    16 april 2013
    Wat ben ik trots op je Bren!!! Je drinkt bier, haha!!! Veel plezier nog verder daar, maar dat ga je redden. Leuk om te lezen!
  11. Desiree:
    16 april 2013
    BIERTJE?! ongelofelijk, ik zie je nu al staan op de flora met een biertje en een peuk in je handen hahaha!
    HEEEERLIJK Bren, ligt ze daar met een kokosnoot in dr bikini. Goed leventje daar, geniet er weer van brennie! xxx
  12. Berna:
    16 april 2013
    Ja Bren die moeders met een kopje thee zijn toch wel van onschatbare waarde hé? Maar zo op het strand met een cocktailtje in de hand heeft ook wel wat! X
  13. Marjan en Henk:
    16 april 2013
    Fijn weer wat van je spannende onderneming te lezen!
    Geniet! Leer! en drink vooral een biertje! Xxx
  14. Koen:
    16 april 2013
    Als ik dit lees kan ik ook niet meer wachten! Klinkt super! Geniet er van..
  15. Lotte:
    16 april 2013
    heey brennie super om te lezen dat je begint te wennen:) straks wil je nooit meer terug super leuk om je verhalen te lezen en blijf je volgen dikke kus en geniet
  16. Marleen:
    16 april 2013
    Hee meid!! Super leuk stukje, en vooral het alcohol feitje,
    dat word samen een biertje drinken als je terug ben haha! ;)
    Leuke plannen voor de aankomende weken en mooie fotos!!
    Geniet er lekker van en we spreken snel weer!:)
    Xxx
  17. Joël:
    Hey Bren,
    Wat leuk dat je meteen al 5 Nederlandse reizigers ontmoet heb. Wat leuk dat je de Mout Eden heb beklommen, ik zag op de foto het uitzicht, wat een mooi uitzicht! En wat gaaf dat je naar rugby bent geweest. Veel plezier daar! Xxxxxxxx
  18. Nel en Henk:
    17 april 2013
    Hallo Bren,
    Goed om te horen dat het nu goed met je gaat. Wat een mooi land zeg, mooi weer en lekker genieten op het strand. Wat wil je nog meer.Je bent al lekker verkleurd. Geniet verder van je avontuur. We blijven je volgen. Groetjes en dikke kus van Opa en Tante Nel
  19. Koos en Lia:
    17 april 2013
    Mooi dat je begint te wennen aan het "alleen"- zijn (al na een week voorbij!) en het mooie, voor jou vreemde land. Blijf genieten, want het is zo weer voorbij. En om bier lekker te vinden, daar moet je zeker voor naar het buitenland gaan. Er zijn er meer teruggekomen, die nu bier drinken (haha).